زمان انتشار:
20:19 - 2022.11.20

کتاب بورس (Beige Book)

شما اینجا هستید:

Loading

 شرایط خرده فروشی، مصرف، تولید؛ بازار اشتغال، مسکن، امور بانکداری، اقتصادی، کشاورزی، انرژی و منابع طبیعی بررسی می شود. این گزارش به مناطق مختلف و زمینه‌های اقتصادی مختلف تقسیم بندی شده است و اجازه می دهد شرایط اقتصادی را در سطح منطقه‌ای ارزیابی کرد. از این گزارش برای تایید تصحیح روند اقتصادی استفاده می شود. هنگامی که اخبار تایید نشده در مورد افزایش نرخ بهره منتشر می شوند، شرکت کنندگان به بخش حقوق و قیمت های خرده فروشی این گزارش مراجعه می‌کنند و تصحیح این اخبار را بررسی می کنند.

این گزارش برای ارزیابی شرایط اقتصادی ایالات مختلف امریکا استفاده می شود و به عنوان یک اندیکاتور برای پیش بینی تصمیم کمیته بازارهای آزاد سیستم فدرال رزرو در مورد تغییر نرخ بهره استفاده می شود.

گزارش کتاب بژ هر سال ۸ بار منتشر می‌شود و معمولاً دو چهارشنبه (دو هفته) قبل از نشست فدرال رزرو آمریکا (FOMC) منتشر می‌شود. بایستی توجه داشت که این گزارش تنها شامل داده‌های آماری نیست و اطلاعات پردازش شده از منابع ۱۲ گانه اقتصادی آمریکا را در بر می‌گیرد. هر منطقه اقتصادی آمریکا یک فدرال رزرو دارد و هر یک از این ۱۲ فدرال رزرو منطقه‌ای آمریکا وظیفه تهیه گزارش کتاب بژ را بر عهده دارند.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *